ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

شاید برای برطرف کردن مشکلاتی مانند هنگ کردن گوشی و یا مشکلاتی که برای آپدیت این گوشی ها به وجود می آید به دنبال این باشید بدانید که ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 چگونه است؟ ریست فکتوری واژه ای بسیار آشنا در میان دارندگان گوشی های هوشمند است. بسیاری از افرادی که قصد فروش تلفن همراه خود را دارند و قصد دارند اطلاعات موجود در گوشی خود را پاک کنند، اقدام به ریست فکتوری یا همان فرمت گوشی خود می کنند تا تنظیمات گوشی آن ها به حالت اولیه بازگردند. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید.

این مقاله جهت بروزرسانی و انتشار بار علمی آن در سری وبلاگ های این مجموعه تولید شده است و بر گرفته از یک مقاله در یک وبسایت است که دارای منبع می باشد و پیشنهاد ما نیست جهت بررسی بیشتر و اطمینان بیشتر منابع آن منابع بررسی شود.

توجه داشته باشید در صورتی که از اطلاعات موجود در گوشی خود بک آپ نگرفته باشید تمامی عکس ها، شماره های تماس، اپلیکیشن ها و هر گونه حسابی که بر روی گوشی خود دارید حذف می شود و شما شاهد بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی خواهید بود.

ما در این نوشتار قصد داریم شما را با ریست فکتوری گوشی شیائومیpoco m3 آشنا سازیم و اطلاعات مهمی را در خصوص راه اندازی گوشی شیائومی بعد از فرمت در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم در صورتی که قصد تعمیر گوشی شیائومی خود را دارید ما را تا پایان این نوشتار همراهی کنید.

ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 چیست؟
ریست فکتوری گوشی شیائومی روندی است که در بسیاری از تلفن های هوشمند جهت حذف اطلاعات موجود در تلفن همراه شما انجام می شود و گوشی شما همانند روز نخست یعنی همان زمانی که از کارخانه تولید شده است در می آید.

در زمان ریست فکتوری گوشی شیائومی چه مراحلی را باید طی کرد؟
قبل از انجام هر گونه عملیاتی درخصوص فرمت کردن گوشی هوشمند خود بهتر است از آن یک نسخه پشتیبان (بک آپ) تهیه نمایید چرا که با ریست فکتوری در گوشی شیائومی هر گونه اطلاعاتی که در گوشی شما وجود دارد پاک می شود.

برای نمونه، عکس ها و فایل های موجود در گالری خود را به کارت حافظه انتقال دهید و مخاطبین خود را در سیم کارت کپی کنید تا به آن ها دسترسی داشته باشید. ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 به دو روش امکان پذیر است که انتخاب آن بسته به نیاز شما متفاوت است. شما می توانید با انجام مراحل زیر گوشی خود را ریست کنید.

ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 از طریق تنظیمات گوشی
از ساده ترین روش ها برای ریست کردن گوشی هوشمند مراجعه به قسمت تنظیمات آن می باشد. برای این کار بهتر است مراحل زیر را مو به مو انجام دهید:

به قسمت Settings App وارد شوید.
بر روی گزینه ی General Settings کلیک کنید.
گزینه Backup and Settings را انتخاب نمایید.( انتخاب این مورد اختیاری است و در صورتی که به نسخه پشتیبان نیاز ندارید این مرحله را انجام ندهید.)
با انتخاب Factory data reset این گزینه تمایل خود را به حذف برنامه های موجود نشان می دهید
در آخرین مرحله برای فرمت گوشی شیائومی خود کلیک بر روی reset phone است.
با انجام مراحل فوق گوشی شما به حالت بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی ‏خواهد رفت.

فرمت کردن گوشی شیائومی با فشردن همزمان دکمه صدا و پاور
در صورتی که امکان مراجعه به قسمت Settings برای شما وجود نداشته باشد راه حل دیگری برای بازگشت به تنظیمات کارخانه گوشی شیائومی ‏وجود دارد و آن هم استفاده همزمان از دکمه پاور و volume است.

برای انجام این روش تنها کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

گوشی شیائومی خود را خاموش کنید و چندین ثانیه منتظر بمانید.
دکمه کاهش صدا و پاور را به صورت همزمان فشار دهید.
با مشاهده آرم شیائومی بهتر است که دکمه پاور را رها کنید و تنها دکمه ولوم را نگه دارید تا صفحه موردنظر برای شما به نمایش درآید.
با کمک دکمه های افزایش و کاهش صدا شما می توانید گزینه مورد نظرWipe Data را انتخاب کرده و جهت تایید دکمه پاور را نگه دارید.
سپس با انتخابWipe All Data بهتر است که دکمه پاور را فشار دهید. جهت ادامه باید دکمه روشن را فشار دهید و در نهایت با انتخاب به Reboot to System رفته و دکمه پاور را نگه دارید.
بعد از گذشت چند دقیقه تلفن همراه شما مجددا راه اندازی می شود و عملیات ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 به پایان می رسد. با انجام مراحل فوق گوشی شما دیر تر از حالت معمول روشن می شود و بعد از روشن شدن بهتر است اطلاعات مورد نیاز را به گوشی خود وارد نمایید.

بازگشت به تنظیمات کارخانه در گوشی شیائومی
اگر با انجام مراحل بالا به نتیجه نرسیدید بهتر است روش زیر را نیز امتحان کنید.

گوشی هوشمند خود را خاموش کنید.
به صورت همزمان دکمه پاور + کاهش صدا را نگه دارید .
با مشاهده منو گوشی دکمه ها را رها کنید و حالت بوت را انتخاب نمایید.
با کمک دکمه کاهش صدا فلش اشاره گر را به حالت بازیابی نگه دارید. با فشردن دکمه افزایش صدا گزینه مورد نظر برای شما انتخاب می شود.
زمانی که با کادر قرمز رنگی مواجه شده اید و یا اندروید را در حالت خوابیده مشاهده کردید با فشردن دکمه پاور، منوی اندروید برای سیستم شما انتخاب می شود.
در این مرحله شما با گرفتن دکمه کاهش صدا می توانید داده های موجود را پاک کنید و با فشردن دکمه افزایش صدا تنظیمات کارخانه را انتخاب نمایید.
بعد از پاک کردن داده ها شما به صفحه نخست بازیابی سیستم اندروید باز خواهید گشت و تلفن شما مجددا بازیابی می شود.

کاربرد ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3
در صورتی که رمز گوشی خود را فراموش کرده اید و یا در مواقعی که تنظیمات گوشی شما با مشکل مواجه شده باشد ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 بهترین انتخاب است. با توجه به مدل های مختلف گوشی نحوه ریست فکتوری در گوشی شیائومی متفاوت است. توجه داشته باشید که با ریست کردن گوشی تمامی اطلاعات و داده های شما به صورت کامل پاک می شود و گوشی شما به زمانی باز می گردد که آن را خریداری کرده اید. برای آن که از این عمل جلوگیری کنید می توانید از تمامی داده های گوشی بک آپ بگیرید.

در صورتی که با مشکلاتی برای آپدیت گوشی poco m3 رو به رو شدید، می توانید از خدمات ویژه نمایندگی شیائومی در تهران استفاده کنید.

سخن پایانی

در بسیاری از مواقع افراد در زمان انتقال مالکیت دستگاه خود و یا تعمیرات گوشی شیائومی اقدام به ریست فکتوری گوشی شیائومی poco m3 می کنند. توجه داشته باشید، با فرمت گوشی، سرعت گوشی شما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند.





:: برچسب‌ها: شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: